Pages

Welcome

Welcome to our blog, a bilingual one like our wiki. Enjoy the amazing projects of Winners Education students and encourage their learning with your positive comments! Join us!

Καλώς ορίσατε στο blog μας, δίγλωσσο και αυτό όπως και το wiki μας
Απολαύστε τα καταπληκτικά projects των μαθητών της Winners Education και ενθαρρύνετε τους να απογειώσουν την μάθηση τους με τα θετικά σας σχόλια! Γίνετε μέλη!

Wednesday, February 6, 2013

Our Blogs go Global





One of our school's main goals is technology integration in every class.
We all know that our young students are digital natives who
not only greatly enjoy learning through various online tools
but will also need to be prepared for the technologically advanced
world of their future workplace.
Ένας από τους σημαντικότερους στόχους του σχολείου μας είναι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στην διδασκαλία.
Όλοι ξέρουμε ότι οι νέοι μαθητές είναι αυτόχθονες της τεχνολογίας
που όχι μόνο απολαμβάνουν πολύ να μαθαίνουν χρησιμοποιώντας νέα ηλεκτρονικά εργαλεία,
αλλά θα χρειαστεί επίσης να είναι έτοιμοι για τον τεχνολογικά απαιτητικό χώρο της μελλοντικής τους εργασίας. 

Blogs have become one of our most valuable tools. Besides the uniquely bilingual school blog,
with the school news and teaching ideas, we have also created an amazing blog for each class.
We are always eager to help our friends from abroad to benefit from our experince,
so Mrs Kyrikakis, the Headteacher presented in EVPD webinar on Blogging in Education.
Τα ιστολόγια (blogs) έχουν γίνει ένα από τα πιο πολύτιμα εργαλεία μας. 
Εκτός από το κύριο blog του σχολείου, που έχει την πρωτοποριακή ιδιαιτερότητα να είναι δίγλωσσο,
οι εκπαιδευτικοί μας έχουν δημιουργήσει ιστολόγια για κάθε τάξη, όπου οι μαθητές βρίσκουν 
άπειρα νέα ερεθίσματα για να είναι σε επαφή με την γλώσσα και όταν δεν είναι στην τάξη 
αλλά και ένα χώρο για να εκθέτουν την δουλειά τους. 
Η κυρία Κυρικάκη παρουσίασε τα πλεονεκτήματα της χρήσης ιστολογίου στην ξενόγλωσση τάξη στο webinar που διοργανώθηκε από το EVPD στις ΗΠΑ.

No comments:

Post a Comment